Obsessive z nowym logo, opakowaniem i liniami produktowymi
Bielizna erotyczna Obsessive (produkowana przez firmę Amocarat) ma nowe logo, opakowania i trzy linie produktowe. Zaprojektowała je agencja Heads Advertising.
Nowa identyfikacja wizualna Obsessive ma podkreślać jej kobiecy charakter i wysoką jakość. Na opakowaniach zamiast czerni jest obecnie biel z elementami kolorystycznymi odpowiadającymi trzem wyodrębnionym liniom produktów: Sexy, Spicy i Fun. Taki design ma ułatwić klientom wybór produktu z linii najbardziej im odpowiadającej, zapewniając jednocześnie spójny wizerunek marki.
Zmiana identyfikacji Obsessive obejmuje ponad 40 państw, w których sprzedawana jest ta bielizna. Kreację nowego designu marki przygotowała krakowska agencja Heads Advertising.
Identyfikacja wizualna
Dołącz do dyskusji: Obsessive z nowym logo, opakowaniem i liniami produktowymi
https://www.twojabieliznaerotyczna.com/