Nowy tytuł Egmontu - High School Musical
29 listopada b.r. na rynku zadebiutuje pierwszy numer nowegomagazynu dla nastolatek pt. High School Musical.
Czasopismo adresowane jest do dziewczynek w wieku 8-13 lat,wielbicielek serii filmowej emitowanej przez Disney Channel.Pierwszy numer dostępny będzie w sprzedaży przez dwa miesiące,później magazyn przejdzie na cykl miesięczny.
Egmont Polska planuje wydanie nowego tytułu w postaci miniserii.W każdym z numerów czytelnicy znajdą: plakaty z bohaterami filmu,zdjęcia i informacje o aktorach występujących w produkcji, a takżeciekawostki, testy i materiały "behind the scenes". W kolejnychwydaniach zawartość wzbogacona zostanie o fotostory z kadramifilmowymi oraz szesnastostronicowy komiks.
Nakład: 50 tys. egzemplarzy, objętość: 36 stron, cena: 3,90zł.
Koszt strony reklamowej - 10 500 PLN (IV okładka), 8 250 PLN(strona wewnętrzna)
Magazyn HSM promowany będzie podczas cyklu eventów DisneyChannel organizowanych w dniach 17 listopada - 16 grudnia wgaleriach handlowych w 8 największych miastach Polski; reklamynowego tytułu ukażą się w innych czasopismach wydawnictwa Egmont.High School Musical wspierany jest również programem książkowym - wpaździerniku do księgarń trafiły dwie pozycje opowiadające historieznane z filmu.
High School Musical to film zrealizowany w studiu Disneyaopowiadający o perypetiach uczniów amerykańskiej szkoły średniej.Musical cieszy się ogromną popularnością wśród młodych widzów wWielkiej Brytanii i USA.
Dołącz do dyskusji: Nowy tytuł Egmontu - High School Musical