Nowy szef działu strategii w BBDO Warszawa
Bartosz Gomółka od początku przyszłego roku zostanie szefem działustrategii w agencji reklamowej BBDO Warszawa.
Bartosz Gomółka, dotychczasowy dyrektor strategii w agencji GreyWorldwide Warszawa, wraz z początkiem roku zacznie pracę w BBDOWarszawa. Na stanowisku zastąpi Grażynę Skarżyską, która pięćmiesięcy temu odeszła z firmy.
Gomółka zostanie nowym szefem działu strategii. Do jego zadańnależeć będzie zarządzanie działem liczącym 4-5 osób.
Połączenie działów strategii dwóch warszawskich agencjireklamowych Testardo Gram i Grey Worldwide dało początek istnienianowej struktury- Grey Cell, której szefem został TomaszJędrzejczak. Jędrzejczak do tej pory był dyrektorem strategicznym wTestardo Grem.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Nowy szef działu strategii w BBDO Warszawa