Nowy Peugeot 207: Nadjeżdża młodość (wideo)
W telewizji, radiu, prasie i BTL ruszyła kampania reklamująca nowyPeugeot 207. Akcja pod hasłem "Nadjeżdża młodość" podkreślazwrotność tego samochodu.
Rozpoczęta właśnie kampania Peugeota 207reklamuje model tego samochodu po liftingu. Przekaz pod hasłem"Nadjeżdża młodość" sugestywnie pokazuje zwrotność i energię tegoauta oraz jego młodzieńczy charakter. Akcja wykorzystuje wizerunekkierowcy rajdowego Tomsza Kuchara, który w niestandardowym mailinguwysłanym do wybranych klientów Peugeot radzi, jak testować tensamochód i na jakie elementy należy zwrócić szczególną uwagępodczas jazdy próbnej.
Działania ATL obejmują telewizję (m.in. TVP, TVN, Polsat i kanałytematyczne), prasę oraz radio. Kreację miesięcznej kampanii -opartą częściowo na globalnym przekazie - przygotowała agencjareklamowa Euro RSCG Warsaw, natomiast zakupemmediów zajął się dom mediowy Initiative Media.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Nowy Peugeot 207: Nadjeżdża młodość (wideo)