Piwo Heineken w nowych puszkach z większą czerwoną gwiazdą
Do sprzedaży na całym świecie trafiły nowe puszki piwa Heineken (Grupa Żywiec).
Podczas projektowania nowej puszki postawiono na design i nowoczesność, przełamując dotychczas utarte schematy myślenia o opakowaniach piwnych, na których zazwyczaj odzwierciedla się etykiety z wersji butelkowych. Jak podano w komunikacie, projektanci opakowania sięgnęli po ikoniczne symbole marki: kultową czerwoną gwiazdę, charakterystyczną dla marki zieleń i typografię, tak aby wyeksponować wysoką jakość produktu i wyróżnić się na sklepowej półce. Intensywną zieleń zestawiono z matową powierzchnią opakowania. Kolor zielony w połączeniu z dużą gwiazdą mają odzwierciedlać świeżość i orzeźwienie.
- Design opakowań od lat jest elementem wyróżniającym Heinekena na tle konkurencji. Naszymi działaniami wyznaczamy trendy, oczywiście nie tylko w sferze opakowań, ale także wszystkich działań kierowanych do naszych konsumentów - mówi Marcin Drożyński, kierownik marki Heineken w Grupie Żywiec. - Dzięki temu Heineken jest rozpoznawalny na całym świecie, a konsumenci sięgający po nasze piwo mają zawsze gwarancje najwyższej jakości - dodaje.
Grupa Żywiec nie poinformowała, która firma jest autorem nowego designu opakowań Heinekena. Projekt powstał na poziomie globalnym. Zmiana opakowań marki nie będzie komunikowana kampanią w mediach.
Latem w sprzedaży pojawiło się piwo Heineken w limitowanej serii puszek, na których umieszczono wizerunek Jerzego Dudka, ambasadora marki.
Dołącz do dyskusji: Piwo Heineken w nowych puszkach z większą czerwoną gwiazdą