Nowe narzędzia dla marketingowców
- Zaangażowanie klienta nie jest czymś, co można zmierzyć jedyniestoperem - uważa Eric Peterson, prezes amerykańskiej firmy WebAnalitycs Demistified, Inc. Firma właśnie wprowadziła na rynek dwanowe narzędzia dla marketingowców.
Web Trends Score monitoruje nie tylko ruch na stronieinternetowej, ale także poziom zaangażowania odwiedzającego. Możnago dopasować do indywidualnych potrzeb właściciela strony.
Program analizuje reakcje użytkownika w rozmaitych aspektach -co go interesuje, jakim treściom poświęca najwięcej czasu, jakie sąjego reakcje na zawartość strony.
Możliwe jest porównanie płatnych i "naturalnych" wyników zwyszukiwarek internetowych, a także porównanie ze sobą różnychkampanii i określenie obszaru zainteresowań klienta.
Przy pomocy Web Trends Visitor Intelligence możliwe jestobserwowanie zachowań klientów, którzy w sklepie internetowymwłożyli do koszyka konkretne produkty, ale zrezygnowali z ichzakupu. Może to pomóc właścicielom strony dociec przyczyn brakuzainteresowania klientów i być może odmienić ten trend.
Dołącz do dyskusji: Nowe narzędzia dla marketingowców
http://dobre-narzedzia.blogspot.com