SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe narzędzia dla marketingowców

- Zaangażowanie klienta nie jest czymś, co można zmierzyć jedynie stoperem - uważa Eric Peterson, prezes amerykańskiej firmy Web Analitycs Demistified, Inc. Firma właśnie wprowadziła na rynek dwa nowe narzędzia dla marketingowców.

Web Trends Score monitoruje nie tylko ruch na stronie internetowej, ale także poziom zaangażowania odwiedzającego. Można go dopasować do indywidualnych potrzeb właściciela strony.

Program analizuje reakcje użytkownika w rozmaitych aspektach - co go interesuje, jakim treściom poświęca najwięcej czasu, jakie są jego reakcje na zawartość strony.
Możliwe jest porównanie płatnych i "naturalnych" wyników z wyszukiwarek internetowych, a także porównanie ze sobą różnych kampanii i określenie obszaru zainteresowań klienta.

Przy pomocy Web Trends Visitor Intelligence możliwe jest obserwowanie zachowań klientów, którzy w sklepie internetowym włożyli do koszyka konkretne produkty, ale zrezygnowali z ich zakupu. Może to pomóc właścicielom strony dociec przyczyn braku zainteresowania klientów i być może odmienić ten trend.

Dołącz do dyskusji: Nowe narzędzia dla marketingowców

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
basergv
zobacz tu:

http://dobre-narzedzia.blogspot.com
0 0
odpowiedź