Nowa struktura spółki Inea
Wielkopolski operator kablowy Inea wprowadził zmiany w strukturze organizacyjnej spółki. Utworzono m.in. Obszar Produktowo-Marketingowy, który podlega bezpośrednio prezesowi firmy Januszowi Kosińskiemu.
Obszar Produktowo-Marketingowy funkcjonuje w oparciu o trzy departamenty - Usług Telewizyjnych, Usług Internetowych i Głosowych oraz Departament ds. Rozwoju i Wspólnych Usług, a także oddzielną sferę marketingowo-PR.
Nowo wydzielonym w strukturach Inei obszarem zarządza Tomasz Zmyślny w funkcji dyrektora generalnego. Zmyślny dotychczas był w spółce dyrektorem Departamentu Marketingu i PR. Bezpośrednio podlegają mu nowo powołani dyrektorzy: dyrektor Departamentu Usług Telewizyjnych Marcin Grochociński, dyrektor Departamentu Usług Internetowych i Głosowych Robert Marczak, dyrektor ds. Rozwoju i Wspólnych Usług Michał Korzeniewski, kierownik Działu Promocji i Reklamy Małgorzata Tarasewicz i manager ds. PR Kinga Podraza.
Ponadto Dział Badań i Rozwoju (R&D), kierowany przez Karola Kowalika, został umiejscowiony w Pionie Techniki i podlega członkowi zarządu ds. techniki Eugeniuszowi Grzybkowi. Dział rozszerza swoje działania również na inne obszary technologiczne, poza technologie internetowe, którymi zajmował się dotychczas.
W wyniku powyższych zmian w spółce z Grupy Inea - Telekomunikacji Wielkopolskiej, która odpowiada za sprzedaż usług operatora został powołany Dział Rozwoju i Wsparcia Usług B2B, kierowany przez Macieja Łątkowskiego.
Nowa struktura Inei ma zapewnić m.in. realizację długoterminowej strategii rozwoju spółki, usprawnić procesy wdrażania nowych usług, a także poprawić komunikację wewnątrz firmy.
Sieć kablowa Inea ma blisko 140 tys. abonentów.
Dołącz do dyskusji: Nowa struktura spółki Inea