Nowa struktura i nowe osoby w biurze reklamy TVP
Po trzech miesiącach pracy nowy szef biura reklamy Telewizji Polskiej Marcin Gudowicz zdecydował o zmianie w strukturze i strategii jednostki. Do zespołu dołączył Marcin Tomczyk, w planach są kolejne wzmocnienia personalne.
Zespół ds. sprzedaży specjalnej i produkcji, będący do tej pory częścią biura reklamy, będzie teraz funkcjonował w biurze handlu, które dotąd nazywało się biurem wymiany krajowej i międzynarodowej. Kierował nim będzie Marek Kłuciński, dotychczasowy wiceszef biura reklamy, który będzie zajmował funkcję wicedyrektora biura handlu ds. produkcji i obrotu nośnikami multimedialnymi.
W biurze reklamy TVP są teraz cztery stanowiska zastępców dyrektora. Wiceszefem ds. negocjacji handlowych została Ewelina Czuba. Pracuje ona w TVP od 9 lat, ostatnio była p.o. zastępcą dyrektora biura reklamy, wcześniej liderem zespołu handlowego. Czuba odpowiadać będzie za całość negocjacji handlowych zarówno części telewizyjnej, jak i internetowej.
Stanowisko zastępcy dyrektora ds. handlowych objął Marcin Tomczyk, który przeszedł do TVP z TIME SA, gdzie pracował od 2006 roku, ostatnio na stanowisku dyrektora ds. sprzedaży krajowej (więcej na ten temat).Tomczykowi podlegać będą zespoły handlowe, zespól współpracy z administracją publiczną oraz zespół ds. sponsoringu sportowego.
Funkcję zastępcy dyrektora ds. strategii będzie pełnił Mariusz Wyglądała, który wiceszefem biura reklamy jest już od grudnia ub.r. Wyglądała będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii i rozwój nowoczesnych kanałów sprzedaży. Podlega mu zespół analiz i strategii handlowej oraz zespół wsparcia sprzedaży. Wcześniej Mariusz Wyglądała pracował w MTV Networks Polska jako head of commercial development oraz w Grupie Bauer Media.
W biurze reklamy powstało również stanowisko zastępcy dyrektora ds. oddziałów terenowych. Głównym zadaniem tej osoby będzie wdrożenie nowej strategii sprzedaży w 16 oddziałów terenowych. Na razie nie zdecydowano, kto obejmie tę funkcję.
W ramach zmian organizacyjnych rozwiązano dział sponsoringu, którym przestaje kierować Rafał Taranowski. Będzie on pełnił inną funkcję w biurze reklamy, ale na razie TVP nie podaje jaką. Członkowie zespołu sponsoringu zostaną włączeni do funkcjonujących zespołów handlowych.
>>> Czerwcowe reklamy w TVP: Euro najdroższe, licytacje przy meczach Polaków
Marcin Gudowicz tłumaczy, że ta zmiana pozwoli zdecydowanie efektywniej docierać z ofertą do klientów oraz domów mediowych, które ich obsługują, że taki podział daje możliwość oferowania całościowej spójnej oferty TVP.
Z biurem reklamy rozstał się Artur Rutkowski, dotychczasowy kierownik działu projektów multimedialnych i mediów interaktywnych. Na tym stanowisku zastąpi go wkrótce nowa osoba, doświadczony manager związany z branżą internetową. Jak zapowiada Gudowicz, kompetencje działu będą dynamicznie rozbudowywane. Do obecnej struktury dołączą trzy zespoły handlowe dedykowane sprzedaży internetu.
- Nowa struktura pozwoli bardziej efektywnie wykorzystywać możliwości TVP, oferować klientom zintegrowaną ofertę handlową, czy też realizować niestandardowe dedykowane projekty zawierające: aktywności na antenach, sponsoring, product placement, obecność w Internecie/VOD i konkursy sms - podsumowuje zmiany Marcin Gudowicz.
Dołącz do dyskusji: Nowa struktura i nowe osoby w biurze reklamy TVP