Nowa oferta internetu TP. Ma pomóc walczyć z 'kablówkami'
Telekomunikacja Polska od czerwca br. wprowadza ofertę internetową Neostrada Fiber z pakietami umożliwiającymi ściąganie danych z szybkością do 40 Mb/s i do 80 Mb/s. Ma on pomóc spółce w rywalizacji z operatorami kablowymi.
Usługa świadczona będzie w oparciu o nową technologię VDSL 2. - To nowatorskie rozwiązanie technologiczne, większość danych przesyłana jest po światłowodzie, jedynie na ostatnim odcinku, do domu prowadzony jest kabel miedziany - mówiła na konferencja Katarzyna Scheer, dyrektor marketingu usług dla domu w Grupie TP. VDSL umożliwia transfer do 80 Mb/s, podczas gdy stosowana dotychczas przez TP technologia ADSL - tylko do 20 Mb/s.
Od 1 czerwca br. Neostrada Fiber będzie dostępna dla mieszkańców Warszawy (dzielnice Saska Kępa i Służewiec), Wrocławia, Rzeszowa, Leszna, Oborników Śląskich, podwarszawskiego Brwinowa i Zielonek koło Krakowa, w sumie dla pół miliona klientów. Jesienią usługa zostanie wprowadzona w kolejnych miejscowościach, a do końca br. jej zasięg ma objąć ok. miliona gospodarstw domowych.
- Oferta Neostrady Fiber będzie pojawiała się wyspowo - mówił na konferencji Maciej Witucki, prezes Grupy TP. - Konkurowanie tam, gdzie jest mikromonopol sieci kablowych z ofertą w technologii DOCSIS 3.0 nie ma sensu. Będziemy oferowali tę usługę, tam, gdzie mamy szansę ją sprzedać - podkreślał.
Neostrada Fiber sprzedawana będzie samodzielnie w cenie 79,90 zł miesięcznie za opcję 40 Mb/s i 99,90 zł za opcję 80 Mb/s, a także wraz z ofertą nielimitowanych rozmów telefonicznych w cenie 119,90 zł (40 Mb/s) i 139,90 zł (80 Mb/s). To ceny przy umowie na 24 miesiące.
Oferta będzie też częścią pakietu multimedialnego Fun Pack (dowiedz się więcej). Usługa będzie oferowana w nowym modelu sprzedaży. TP gwarantuje, że zostanie ona do klienta dostarczona w ciągu czterech dni, a instalator w całości zainstaluje usługę, podłączy i skonfiguruje sprzęt.
Neostrada Fiber wspierana będzie działaniami promocyjnymi w miejscach, gdzie uruchomiona zostanie usługa. Obejmą one mailing do klientów, reklamy na tablicach OOH , animacje uliczne (postacie Serca i Rozumu rozdające ulotki) oraz organizację pikników rodzinnych. Kreację i plan działań lokalnych przygotowała agencja ArtGraph, zaś tablice OOH zakupił MEC.
Maciej Witucki poinformował, że nowa oferta ma przynieść Telekomunikacji kilka-kilkanaście tysięcy nowych klientów internetu w 2011 roku.
Dołącz do dyskusji: Nowa oferta internetu TP. Ma pomóc walczyć z 'kablówkami'