Nowa kolekcja Masterchef w Pepco, kampania z Anną Starmach
Sieć sklepów Pepco wprowadziła do oferty kolekcję z logo popularnego telewizyjnego show “MasterChef”. Promuje to w kampanii, której bohaterką jest jurorka programu Anna Starmach. Obsługę mediową kampanii, także na rynku rumuńskim i czeskim koordynuje agencja Fullsix Media (Havas Media Network).
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/655e59d0900d9_MasterchefPepco655.jpg)
Kolekcja MasteChef dostępna w Pepco obejmuje szeroki wybór produktów do gotowania, smażenia, krojenia czy serwowania dań.
Właśnie ruszyła kampania ją promująca. Jej bohaterką jest jurorka programu “MasterChef” - Anna Starmach.
Multimedialna kampania bazuje na szerokiej gamie kulinarnych kontekstów, między innymi na lokowaniu produktu na kanale Canal+Kuchnia czy w programie Onet Rano. Wykorzystano w niej również innowacyjne rozwiązanie – Adressable TV, pozwalające na targetowanie gospodarstw domowych w pobliżu sklepów Pepco.
Kampanię koordynuje Fullsix Media HUB - także na rynku rumuńskim i czeskim.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/images/2013/imagesnew/pepcomasterchef655-655e5990b008c.jpg)
Dołącz do dyskusji: Nowa kolekcja Masterchef w Pepco, kampania z Anną Starmach