SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania Winiary

W sierpniu pojawił się na antenie telewizyjnej nowy spot reklamowy Budyni TURBO marki Winiary, przygotowany przez agencję reklamową Schulz z Krakowa. 17 sierpnia rozpoczęła się nowa telewizyjna kampania reklamowa budyniu TURBO instant marki WINIARY.

Jej celem jest poinformowanie konsumentów o wprowadzeniu na rynek nowego produktu oraz przedstawienie najważniejszych jego zalet: doskonałego smaku i łatwości w przygotowaniu.

Trwająca do połowy września kampania emitowana będzie w czołowych stacjach telewizyjnych w Polsce (TVP1, TVP2, Polsacie, TV4 oraz TVN)

Na antenie ukażą się dwa spoty reklamowe: 30 i 15-sekundowy. Przedstawiają one młodych ludzi w trakcie zabawy.

Marka WINIARY jest liderem na rynku deserów w proszku w Polsce (budynie, kisiele i galaretki). Jej udziały w tym segmencie rynku wynoszą 36% (udziały wartościowe, dane Nestlé Polska S.A. na podstawie AC Nielsen 2001).

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Winiary

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl