Nowa kampania Plus GSM
Świąteczna kampania Plus GSM dla biznesu
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej oferty Plus GSM (Polkomtel) Max Profit! Kreację przygotowała agencja McCann Erickson Polska.
Max Profit! to oferta skierowana do klientów biznesowych: obniżone zostały stawki na wszystkie rodzaje połączeń dla firmy we wszystkich taryfach. Reklamy pojawiły się w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TV 4, TVN Siedem, Discovery Channel, Animal Planet, TVN 24, TVN Turbo, National Geographic Channel, Planete, Ale Kino!), w prasie ogólnopolskiej (”Fakt”, ”Gazeta Prawna”, ”Gazeta Wyborcza”, ”Gazeta Giełdy Parkiet”, ”Rzeczpospolita”, ”Puls Biznesu”), w prasie lokalnej (”Dziennik Bałtycki”, ”Dziennik Łódzki”, ”Dziennik Polski, ”Dziennik Wschodni”, ”Dziennik Zachodni”, ”Echo Dnia”, ”Gazeta Lubuska”, ”Gazeta Olsztyńska”, ”Gazeta Pomorska”, ”Głos Koszaliński”, ”Głos Wielkopolski”, ”Kurier Poranny”, ”Kurier Szczeciński”, ”Nowa Trybuna Opolska”, ”Nowiny”, ”Słowo Polskie Gazeta Wrocławska”), w dwudziestu siedmiu magazynach (m.in.: ”Wprost”, ”Gazeta Bankowa”, ”Polityka”, ”Newsweek Polska”, ”Tele Tydzień”) i w radiu (Radio Zet, Programy I i III Polskiego Radia, 21 stacji lokalnych). Kampania objęła także outdoor. Media zaplanował i zakupił Universal McCann.
źródło: Press
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Plus GSM