SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania firmy Panasonic

Focus Advertising jest autorem najnowszej kampanii Car Audio dla Panasonic Polska.

Firma powierzyła agencji kreację i realizację kampanii promującej kategorię odtwarzaczy samochodowych.

W reklamie prasowej pojawia się wizerunek rodziny utworzonej z equilizera znanego z obrazowania tonów na wyświetlaczu radia.

  

Reklama skierowana jest do nowoczesnych rodzin i podkreśla rodzinny charakter radia Panasonic - podano w komunikacie.

Kampania potrwa od kwietnia do czerwca. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.

KLIENT: Panasonic Polska
PRZEDSTAWICIEL KLIENTA: Klaudia Głowacka, Rafał Wilczopolski
AGENCJA: Focus Advertising
PRZEDSTAWICIEL AGENCJI: Joanna Żuk
ART DIRECTOR: Łukasz Myszkowski
COPYWRITER: Piotr Górecki
DOM MEDIOWY: Vizeum Polska.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania firmy Panasonic

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl