Nowa kampania firmy Panasonic
Focus Advertising jest autorem najnowszej kampanii Car Audio dla Panasonic Polska.
Firma powierzyła agencji kreację i realizację kampanii promującej kategorię odtwarzaczy samochodowych.
W reklamie prasowej pojawia się wizerunek rodziny utworzonej z equilizera znanego z obrazowania tonów na wyświetlaczu radia.
Reklama skierowana jest do nowoczesnych rodzin i podkreśla rodzinny charakter radia Panasonic - podano w komunikacie.
Kampania potrwa od kwietnia do czerwca. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.
KLIENT: Panasonic Polska
PRZEDSTAWICIEL KLIENTA: Klaudia Głowacka, Rafał Wilczopolski
AGENCJA: Focus Advertising
PRZEDSTAWICIEL AGENCJI: Joanna Żuk
ART DIRECTOR: Łukasz Myszkowski
COPYWRITER: Piotr Górecki
DOM MEDIOWY: Vizeum Polska.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania firmy Panasonic