Notebooki firmy Samsung teraz też Polsce
Samsung Electronics Polska ogłosiła w poniedziałek strategicznądecyzję wprowadzenia na Polski rynek nowej grupy produktowej.Portfolio sprzętu IT firmy zostanie poszerzone o notebooki.
Od początku marca dostępnych będzie sześć modeli: Q45, X22,P500, R60Plus, R70, R700.
Samsung Electronics Polska, podejmując decyzję o wprowadzeniunotebooków na Polski rynek uzupełnił portfolio działu IT firmy -tym samym oferta polskiego oddziału jest jedną z najszerszych wEuropie i obejmuje większość najistotniejszych grupproduktowych.
Wprowadzenie nowych produktów wspierane będzie kampanią ATL,opartą w głównej mierze na internecie, jako kluczowym mediumdotarcia do wyselekcjonowanej grupy docelowej. Przygotowanedziałania wykraczają poza standardowe wykorzystywanie bannerów istanowią innowacyjne połączenie nowoczesnych form video, działańe-PR, marketingu szeptanego i kreatywnych rozwiązańmultimedialnych. Stworzona zostanie również specjalna stronadedykowana nowym produktom. Dodatkowym wsparciem będzie takżeoutdoor oraz kampania w prasie (tygodniki opinii, magazyny lifestylowe oraz biznesowe). Koncepcję kreatywną stworzyła agencja 180Heartbeats, za kupowanie mediów odpowiada Starcom. Planowany jestrównież szereg działań BTL stworzonych z myślą o wszystkichpoziomach sprzedaży - począwszy od dystrybucji i resellerów nakliencie końcowym, zarówno biznesowym jak i indywidualnym,kończąc.
Dystrybucja notebooków Samsung będzie prowadzona przywykorzystaniu dwóch kanałów: dystrybutorów IT (Tech Data i ABCData) oraz sieci retail (Media Markt, Saturn oraz Vobis).
Dołącz do dyskusji: Notebooki firmy Samsung teraz też Polsce