SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

WOŚP, IKEA i Eobuwie.pl nominowane w kategorii marketing & business solutions w konkursie Effie Awards

14 rozwiązań marketingowych zgłoszono do nowej kategorii marketing & business solutions w ramach konkursu Effie Awards. Nominacje otrzymały projekty Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, IKEI oraz Eobuwie.pl.

Marketing & business solutions to nowa kategoria w konkursie Effie Awards, wprowadzona w tym roku. Oceniane są w niej rezultaty projektów w kontekście otoczenia rynkowego, wyzwania i  postawionych celów, pomysłu strategicznego, wybranych narzędzi do jego realizacji oraz efektów samego wdrożenia. 

Jury tej kategorii składało się z dotychczasowych przewodniczących jury Effie poprzednich edycji, prezesa SAR, prezesa IAA, dyrektorów zarządzających agencji reklamowych i agencji mediowych, które w poprzednim roku zdobyły pierwsze miejsca w rankingu Effie Awards.

Grupie oceniającej prace przewodniczył Tomasz Lisewski, global head of brand, communications & digital and market w firmie Philips International - przewodniczący całego jury Effie Awards 2018.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z ilości i jakości zgłoszeń, które wpłynęły do nowej kategorii. Pokazuje to, że mimo debiutu tej kategorii w konkursie, spotkała się ona z pozytywnym odzewem. Swoje rozwiązania zgłaszały firmy o różnym profilu - od międzynarodowych korporacji po startupy i firmy rodzinne. Doceniliśmy transformację tych firm oraz fakt,  że marketing ma na nią wpływ - komentuje Lisewski.

Spośród 14 zgłoszonych rozwiązań, nominacje zdobyły trzy: Fundacji WOŚP, platformy e-commerce Eobuwie.pl oraz IKEA.

Nagrody Effie Awards zostaną rozdane na gali 29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

68 nominacji do Effie Awards 2018

W tegorocznej edycji konkursu SAR Effie Awards Poland przyznano dotychczas 68 nominacji. Wśród agencji mediowych najwięcej nominacji otrzymały Wavemaker (12), Mediacom i Starcom (po 7), wśród agencji reklamowych - Saatchi&Saatchi IS (7), a wśród klientów - IKEA (5). Łącznie w 24 kategoriach zgłoszono 193 prace.

Dołącz do dyskusji: WOŚP, IKEA i Eobuwie.pl nominowane w kategorii marketing & business solutions w konkursie Effie Awards

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl