Niedzielna msza hitem TVP1, ale nie wśród widzów w grupie 16-49
Transmisję mszy świętej w TVP1 ogląda 755 tys. widzów, o 46 tys. osób mniej, niż w analogicznym okresie ub.r. Jedynka w czasie misyjnej transmisji jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym w grupie 4+, a w grupie 16-49 zajmuje dopiero trzecie miejsce.
Od 4 stycznia do 8 listopada br. transmisje mszy świętej z Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Krakowie Łagiewnikach oglądało średnio 755 tys. widzów. Przełożyło się to na 21,74 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz tylko 5,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Audycję na antenie TVP1 oglądać można w niedziele o godz. 7.00.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia mszy zmniejszyła się o 46 tys. osób. Wówczas transmisję oglądało średnio 801 tys. widzów, przy udziałach wynoszących odpowiednio 22,36 proc. i 6,98 proc.
Jedynka w paśmie nadawania misyjnej relacji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów. Druga jest TVP2 z wynikiem na poziomie 8,04 proc. Stacja ta wtedy pokazuje powtórki seriali „M jak miłość” i „Barw szczęścia”. Trzecie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” zajmuje Polsat („Nowy dzień z Polsat News”; 6,56 proc.), a czwarte - TVN („Mango - Telezakupy”; tylko 3,52 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero trzecia. Na czele znajduje się tutaj Polsat, drugie miejsce zajmuje Dwójka, a czwarte - TVN.
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP1 - Transmisja Mszy świętej | 754 985 | 21,74% | 5,88% |
TVP2 | 279 156 | 8,04% | 9,11% |
Polsat | 227 927 | 6,56% | 9,49% |
TVN | 122 173 | 3,52% | 5,19% |
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że udział TVP1 w rynku telewizyjnym w październiku br. wyniósł 12,29 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Niedzielna msza hitem TVP1, ale nie wśród widzów w grupie 16-49