SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nicety reklamuje Ariel i Lenor w krajach nadbałtyckich

Wrocławska agencja reklamowa Nicety przygotowała dla firmy Procter & Gamble kampanie reklamową na Litwie, Łotwie i w Estonii. Akcja ma promować wprowadzenie nowych produktów należących do marek Ariel i Lenor. Tą pierwszą reklamują znani w tych państwach sportowcy.

lenor

Agencja Nicety dla obu marek przygotowała key visuale, materiały POS. W przypadku nowego produktu Lenor z linii Aromatherapy promocja ma uwydatnić inspirujący i wielowymiarowy zapach kwitnącej dżungli. W tym celu Nicety wykorzystała najnowocześniejsze techniki projektowania 3 D, żeby stworzyć trójwymiarową, realistyczną roślinność dżungli, która przedstawiona na key visualu oddziałuje na zmysły potencjalnych konsumentów.

ariel

.

Natomiast promocja nowy wariant proszku Ariel o nazwie Olympics wykorzystuje wizerunki znanych w krajach nadbałtyckich sportowców. Twarzami kampanii zostali litewski pięcioboista nowoczesny Edvinas Krungolcas i estoński dziesięcioboista Erki Nool przedstawieni na key visualach oraz łotewska saneczkarka Anna Orlova pokazana na advertoralach. Komunikacja kreatywna akcji promocyjnej zakłada, że podobnie jak olimpijczycy i mistrzowie świata są liderami w swoich dziedzinach, tak nowy proszek marki Ariel jest niekwestionowanym mistrzem w walce o czystość i zwycięzcą w swojej branży. W tym przypadku agencja reklamowa Nicety była też odpowiedzialna za przeprowadzenie sesji zdjęciowej z udziałem sportowców, która odbyła się w Rydze.

Dołącz do dyskusji: Nicety reklamuje Ariel i Lenor w krajach nadbałtyckich

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl