NFZ wyda 2 mln zł na kampanię o szkodliwości cukru
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia zaplanowana na wrzesień br. kampanię społeczną w internecie o szkodliwości nadmiernego spożywania cukru dla zdrowia. Wyda na nią ok. 2 mln zł. Szuka agencji do jej realizacji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Rozpoczęty właśnie przetarg dotyczy przygotowania i realizacji w internecie społecznej kampanii pokazującej, jak szkodliwe dla zdrowia może być nadmierne spożywanie cukru. Wybrana w nim agencja zajmie się m.in. opracowaniem kreacji reklam, scenariuszem i produkcją spotu wideo, działaniami w social mediach.
Agencje mają zaledwie 2 tygodnie na przygotowanie ofert do przetargu. NFZ tłumaczy, że skrócił termin składania ofert w związku z pilną potrzebą udzielenia zamówienia, co wynika z konieczności realizacji akcji we wrześniu br. ze względu na specyfikę grupy docelowej i maksymalizację efektów kampanii.
Budżet kampanii wynosi ok. 2 mln zł. Przetarg trwa do 21 sierpnia br.
Dołącz do dyskusji: NFZ wyda 2 mln zł na kampanię o szkodliwości cukru