Netto promuje ofertę świeżych warzyw i owoców
Sieć handlowa Netto rusza z akcją promującą jej flagową kategorię - warzywa i owoce.
W ramach działań promujących świeżość oraz jakość warzyw i owoców we wszystkich sklepach Netto pojawią się tabliczki, na których pracownicy będą zapisywać godziny kontroli jakości tej kategorii asortymentu. W tym celu wytypowany personel został wyposażony w specjalne kamizelki z napisem „Kontroler świeżości warzyw i owoców Netto”.
- Chcemy, aby nasi klienci widzieli naszych specjalistów od świeżości. A tymi specjalistami jest personel Netto. Nasi pracownicy potrafią nie tylko w odpowiedni sposób zająć się warzywami i owocami, ale również świetnie doradzić klientom. Dlatego chcemy wyróżnić osoby, które codziennie zajmują się wspomnianą kategorią, aby nasi klienci mogli bez trudu znaleźć osobę odpowiedzialną za dział i uzyskać pomoc - komentuje Janusz Stroka, prezes Netto Polska.
W ramach kampanii do informowania klientów o trwającej akcji Netto wykorzysta takie kanały komunikacyjne jak media (kanały na Facebooku, Instagramie i LinkedIn Netto Polska), plakaty, ulotki, tablice informacyjne oraz billboardy.
Materiały promujące akcję przygotowała agencja Yellow Crocodiles.
Dołącz do dyskusji: Netto promuje ofertę świeżych warzyw i owoców