Netia przenosi obsługę mediową z Carat Polska do MediaCom Warszawa
Dom mediowy MediaCom Warszawa wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego operatora telekomunikacyjnego Netia SA. W przetargu agencja pokonała Arena Media, Media Group i Carat Polska.

MediaCom Warszawa rozpocznie obsługę mediową Netii jesienią br. Firmy będą pracować ze sobą dwa lata.
Agencja będzie odpowiedzialna za strategię oraz dopasowanie kanałów komunikacji i zakup mediów w zakresie kampanii ATL. MediaCom zajmie się aktywnościami operatora w telewizji, radiu, prasie, na outdoorze oraz działaniami niestandardowymi.
- O wyborze MediaCom jako partnera do współpracy zdecydowała zaprezentowana strategia oraz zaproponowane warunki kosztowe - stwierdza Rafał Gontarz, kierownik ds. komunikacji marketingowej w Netii..
MediaCom Warszawa w prowadzonym przez Netię przetargu pokonał czterech konkurentów: Media Group, Arena Media (Havas Media Group) i Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska). Ta ostatnia agencja poprzednio zajmowała się obsługą mediową Netii.
Dołącz do dyskusji: Netia przenosi obsługę mediową z Carat Polska do MediaCom Warszawa