Netia ma 300 tys. klientów internetu szerokopasmowego
Netia przekroczyła 31 lipca liczbę 300 tys. klientów usług szerokopasmowego dostępu do internetu Do końca roku firma chce pozyskać 400 tys. klientów tej usługi.
- Zamierzamy podtrzymywać dynamikę przyrostu bazy klientów w oparciu o rozwiązania, które najlepiej się sprawdzają - inwestycje w innowacyjne technologie oraz doskonałą obsługę klienta" - powiedział prezes Mirosław Godlewski. W połowie marca informowała, że ma ponad 250 tys. abonentów takich usług.
30 czerwca Netia poinformowała o przejęciu spółki Tele2Polska i zweryfikowała prognozy na 2008 rok. Podniosła prognozę przychodów na 2008 roku do 1050,0 mln zł wobec 950 mln zł oczekiwanych przedtem.
Netia zakłada, że na koniec roku będzie miała ponad 400 tys. klientów usług szerokopasmowych (tak jak zakładano przed przejęciem Tele2) i ponad 1 mln klientów usług głosowych (wobec zakładanych 580 tys.).
Netia przedstawiła też w czerwcu wstępną rewizję strategii do 2010 roku. W dalszym ciągu zakłada ona, że firma zdobędzie w tym czasie 1 mln klientów usług szerokopasmowych. Dodatkowo ma mieć w tym czasie 1,5 mln abonentów usług głosowych. Wzrost przychodów wyniesie 15-20% z powiększonej skokowo o 40% bazy (po przejęciu Tele2). Marża EBITDA ma wynieść w długim okresie powyżej 20%.
Netia miała 55,29 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2008 roku wobec 37,85 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 237,47 mln zł wobec 204,39 mln zł rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Netia ma 300 tys. klientów internetu szerokopasmowego