Nesquik z loterią dla fanów futbolu - „Graj o trening w Barcelonie!”
Ruszyła loteria marki Nesquik (Nestlé Polska) „Graj o trening w Barcelonie!”. Marketer w wyniku rozstrzygniętego przetargu powierzył organizację agencji Unique One.

Loteria trwa do 2 grudnia. Aby wziąć w niej udział, trzeba raz kupić napój kakaowy Nesquik i na stronie internetowej zgłosić numer z paragonu fiskalnego. Do zdobycia z logo FC Barcelona: piłki (500 szt.), torby (250 szt.) oraz worki (1000 szt.). Konsument od razu dowiaduje się, czy jego zgłoszenie wygrywa. Nagrodą główną jest wyjazd na wydarzenie FC Barcelona dla rodzica i dziecka. Losowanie tej nagrody odbędzie się tuż po zakończeniu okresu przyjmowania zgłoszeń. W losowaniu będą mogły wziąć udział wszystkie prawidłowe zgłoszenia od osób, których dziecko ma 7-12 lat. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.
Akcja wspierana jest materiałami POS w punktach sprzedaży.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii.
Dołącz do dyskusji: Nesquik z loterią dla fanów futbolu - „Graj o trening w Barcelonie!”