Nationale-Nederlanden reklamuje „serce do ubezpieczenia” (wideo)
Nowa kampania reklamowa towarzystwa ubezpieczeniowego Nationale-Nederlanden TUnŻ (do niedawna funkcjonującego pod nazwą ING TUnŻ) przebiega pod hasłem „Mamy serce do ubezpieczenia”. Akcję przygotowały i realizują firmy Brasil, K2, Focus Advantage i MEC.
Bohaterką kampanii jest nastolatka, która w niecodzienny sposób zwraca uwagę swojej mamie na najważniejsze życiowe wartości, m.in. dbanie o zdrowe serce. Reklamy podkreślają, że w ramach polisy zdrowotnej Nationale-Nederlanden zapewnia do 600 tys. zł na prywatne leczenie i inne związane z tym potrzeby.
- W rozpoczętej kampanii podejmujemy nowy temat - chorób serca - ponieważ wiemy, że to druga po nowotworze choroba, której obawiają się Polacy. Co więcej, statystyki pokazują, że to właśnie choroby układu sercowo-naczyniowego są pierwszą przyczyną umieralności kobiet w Polsce. Czas więc obalić mit, że zawał jest groźny głównie dla mężczyzn. Stąd naszą kampanię adresujemy głównie do kobiet - opisuje Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden TUnŻ. Polisę na wypadek choroby nowotworowej ubezpieczyciel promował w ostatnich latach pod hasłem „Zrób rakowi wspak”.
Nowa kampania to rozwinięcie akcji wizerunkowej prowadzonej w sierpniu pod hasłem „Twoje życie jest ważne”. Akcja promowała nowy wizerunek ubezpieczyciela, który w połowie br. zmienił nazwę z ING TUnŻ.
Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. TVN i Polsat), internet (m.in. Onet.pl, Wirtualna Polska, Gazeta.pl i YouTube) oraz BTL. Potrwa do połowy grudnia.
Kreacją reklam ATL-owych zajęły się agencje Brasil i K2, a BTL-owych - Focus Advantage. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediow MEC.
Dołącz do dyskusji: Nationale-Nederlanden reklamuje „serce do ubezpieczenia” (wideo)
matka (53 l.)