Nationale-Naderlanden przedłuża o rok umowę BTL-ową z Focus Advantage
Agencja Focus Advantage utrzymała pozycję agencji wiodącej w obsłudze obszaru BTL firmy ubezpieczeniowej Nationale-Naderlanden (dawniej ING Życie) na kolejny rok. Pracuje dla niej od 2008 roku.
W roku ubiegłym agencja Focus Advantage zrealizowała dwa duże, strategiczne projekty dla tego klienta. Pierwszy projekt związany był ze zmianą nazwy marki z ING Życie na Nationale-Nederlanden. Agencja zajęła się opracowaniem kompletu nowych materiałów BTL związanych z ofertą ubezpieczeń na życie.
Drugi projekt, odbywający się pod honorowym patronatem Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny, realizował społeczną misję Nationale-Nederlanden związaną z wieloletnią promocją profilaktyki chorób nowotworowych. Kampania, pod hasłem „Cieszę się, że to zrobiłem/am”, pokazywała, że pokonanie wewnętrznych obaw związanych z badaniami profilaktycznymi, ostatecznie przynosi satysfakcję, wynikającą z zatroszczenia się o nasz stan zdrowia.
Działania rozpoczęły się w październiku, w Miesiącu Walki z Rakiem Piersi i kontynuowane były w listopadzie ub.r. Agencja Focus Advantage ze wsparciem agencji Comfitura (obie należą do grupy Focus Media Group) odpowiadała za strategię, kreację i aktywności w internecie. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Prime Time, zaś planowanie i zakup mediów realizował MEC.
Realizacja kampanii została powierzona Focus Advantage po wygraniu wewnętrznego przetargu przeprowadzonego wśród agencji obsługujących Nationale-Nederlanden.
Dołącz do dyskusji: Nationale-Naderlanden przedłuża o rok umowę BTL-ową z Focus Advantage