Focus Advantage odpowiada za reklamy małego AGD i produktów do pielęgnacji Panasonic
Należąca do Focus Media Group agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage zajmie się kreatywną koncepcją dla dwóch kategorii produktów Panasonic: małego AGD i produktów do pielęgnacji.
Koncepcja kreatywna przygotowana przez agencję jest obecnie wykorzystywana w komunikacji w Polsce i w siedmiu innych krajach europejskich.
Celem kampanii jest zbudowanie świadomości w obu tych kategoriach produktowych, dotąd jeszcze przez markę Panasonic nie promowanych. Zwycięski pomysł Focus Advantage zawiera parasolową koncepcję dla tych kategorii, spiętą hasłem „Excellence is a sum of small perfections” („Doskonałość jest sumą małych perfekcji”). Zwraca ono uwagę na charakterystyczną dla kultury japońskiej oraz dla samej marki Panasonic dbałość o szczegóły i nieustanne dążenie do perfekcji.
Agencja zaplanowała i zrealizowała także sesję zdjęciową, a stworzone w jej wyniku kreacje przełożono na materiały do promocji w punktach sprzedaży, na stronie internetowej Panasonic oraz w internetowej kampanii zasięgowej.
Agencja Focus Advantage została wybrana w przetargu. Jego szczegółów firmy nie ujawniają.
Dołącz do dyskusji: Focus Advantage odpowiada za reklamy małego AGD i produktów do pielęgnacji Panasonic