Natalia Szroeder ambasadorką debiutującej w Polsce marki Teilor
Na polski rynek wchodzi jubilerska marka Teilor. Jej ambasadorką została piosenkarka Natalia Szroeder, a agencją consultingową Focus Nation.
Sieć jubilerska Teilor, posiadająca ponad 50 salonów w Europie, rozpoczyna właśnie oficjalny launch w Polsce, połączony z otwarciem flagowego butiku.
Teilor debiutuje w Polsce
Twarzą kampanii "Exceptional you" została Natalia Szroeder, która przez kolejny rok będzie ambasadorką marki Teilor.
Działania komunikacyjne wspierane będą pełną gamą materiałów przygotowanych do digitalu i galerii handlowych.
- Znalezienie odpowiedniego partnera wymaga czasu. Teraz, gdy jako marka wchodzimy na rynek globalny, agencja Focus Nation udowodniła, że jest właściwym partnerem w naszej ekspansji” – mówi Joaquin Bonilla, creative and product design director Teilor.
Agencja Focus Nation odpowiada za wsparcie w kluczowych elementach kampanii: wybór ambasadorki, koordynację I współprodukcję sesji zdjęciowej oraz wsparcie w doborze mediów i mniejszych influencerów biorących udział w działaniach marki.
Dołącz do dyskusji: Natalia Szroeder ambasadorką debiutującej w Polsce marki Teilor