“Nasze Seriale” - magazyn o serialach od Axel Springer
Wydawnictwo Axel Springer Polska wprowadziło na rynek tygodnik poświęcony polskim i zagranicznym serialom. Tytuł nosi nazwę “Nasze Seriale”, a jego pierwszy numer ukazał się w miniony piątek.
W magazynie czytelnicy znaleźć mogą serialowy przewodnik z zapowiedziami tego, co wydarzy się w kolejnych odcinakach. W tygodniku ukazują się również opisy seriali, zapowiedzi nowości, streszczenia wybranych wątków oraz wywiady z serialowymi aktorami. “Nasze Seriale” zawierają również część poradniczą, obejmującą artykuły o zdrowiu i urodzie oraz przepisy kulinarne. Pismo uzupełnia rubryka rozrywkowa z krzyżówkami i horoskopem.
Tygodnik ukazał się w objętości 48 stron i dostępny jest w promocyjnej cenie 1 zł. Wydawnictwo nie ujawnia nakładu magazynu.
Redaktor naczelną “Naszych Seriali” jest Katarzyna Jaraczewska, związana ostatnio z Wydawnictwem Bauer, gdzie kierowała tygodnikiem “Tele Max”. Koncepcja i projekt tytułu powstały w Dziale Projektów Specjalnych Axel Springer Polska.
Wprowadzeniu magazynu na rynek towarzyszy kampania telewizyjna (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN i Polsat), promocja w punktach sprzedaży, a także kampania reklamowa na łamach dziennika “Fakt”. Za kreację spotów odpowiadał Dział Projektów Specjalnych Axel Springer Polska, media zakupił MediaCom.
Dotychczas na rynku było jedno pismo poświęcone serialom – dwutygodnik “Świat Seriali”, wydawany od 2000 roku przez Wydawnictwo Bauer. W I półroczu br. jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 231 595 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: “Nasze Seriale” - magazyn o serialach od Axel Springer
Dawaj na ring! Dawaj na ring!