SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nastoletnie matki” poprawiły wyniki MTV. Stacja chce kolejnej edycji

Serial dokumentalny „Teen Mom Poland - Nastoletnie matki” oglądało w MTV Polska średnio 36 tys. widzów. Produkcja notowała lepszy udział w rynku od średniego osiąganego przez stację. MTV myśli o realizacji drugiego sezonu.

Premierowe odcinki „Teen Mom Poland” oglądać można było na antenie MTV Polska w niedziele o godz. 18.25 w okresie od 26 stycznia do 6 kwietnia br. Gromadziły one przed telewizorami średnio 36 tys. widzów, co przełożyło się na 0,24 proc. udziału MTV Polska w grupie 4+ i 0,49 proc. w grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl.

W paśmie nadawania premierowych odcinków „Teen Mom Poland” kanał MTV zajmował drugie miejsce wśród stacji dla młodzieży. Liderem z udziałem wynoszącym 0,53 proc. była muzyczna Eska TV, która dostępna jest jednak w naziemnej telewizji cyfrowej. Kolejne lokaty zajmowały 4fun.tv (0,12 proc.) i Viva Polska (0,10 proc.).

Z kolei w grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat kolejność stacji była taka sama, Eska TV miała tam 1,01 proc. udziału, 4fun.tv - 0,25 proc., a Viva - 0,20 proc.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Eska TV

     81 385

0,53%

1,01%

MTV Polska - Teen Mom

     36 385   

0,24%

0,49%

4fun.tv

     18 472

0,12%

0,25%

Viva Polska

     15 989

0,10%

0,20%

Serial notował też ponad dwukrotnie wyższy udział od średniego dobowego udziału MTV, który w okresie od 26 stycznia do 6 kwietnia br. wynosił  0,11 proc. Podobnie było w grupie komercyjnej, gdzie średni wynik stacji to 0,24 proc. udziału.


- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego co „Teen Mom Poland” dało MTV Polska.  Dzięki popularności programu udało się nam podnieść oglądalność kanału w paśmie dziennym - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Dzięgielewski, szef MTV Polska.
Serial „Teen Mom Poland - Nastoletnie Matki” przedstawiał historie czterech dziewczyn: Marysi, Ady, Ewy i Izy, które swoje rodziny założyły w bardzo młodym wieku. Produkcja pokazała, jak godzą one obowiązki mamy z nauką, pracą i życiem osobistym. Reżyserem formatującym serial był Marcin Koszałka, a za produkcję odpowiadali Anna Kępińska i Maciej Kubicki.

- „Teen Mom” poruszyło serca wielu widzów i dzięki współpracy z Fundacją MaMa miało przełożenie na polską rzeczywistość. Właśnie do szkół w całej Polsce trafiła broszura zainspirowana naszym serialem dokumentalnym. W tej publikacji młode kobiety znajdą wiele wartościowych informacji dotyczących wczesnego macierzyństwa  - dodaje Dzięgielewski.

Szef MTV Polska chciałby, aby powstała druga edycja serialu. To będzie zależeć jednak od wielu czynników, jak m.in.  dostępność bohaterów i twórców, powodzenie dystrybucji międzynarodowej pierwszego sezonu oraz znalezienie partnera strategicznego.

Dołącz do dyskusji: „Nastoletnie matki” poprawiły wyniki MTV. Stacja chce kolejnej edycji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
36 tys widzów z czego oglądała 1/3 a reszta była w zasięgu TV! Taką oglądalność to mają telezakupu nadawane o 4 nad ranem. No ale jak chłamowata telewizja o oglądalności liczonej od paru lat w ilości 1000-2000 osób dziennie nagle ma 10 tys to mówi o wzroście oglądalności o 1000%. Procenty ładnie wyglądają na wykresie, ale w realu już marnie bo to 10 tys to taka większa wioska raptem jest.
0 0
odpowiedź