Naproxen Plus: plus za szybkość, minus dla bólu (wideo)
W telewizji i prasie ruszyła kampania reklamowa preparatu Naproxen Plus. Akcję pod hasłem „Plus za szybkość, minus dla bólu" na zlecenie ICN Polfa Rzeszów przygotowały firmy Webska i Maxus.
Kampania preparatu Naproxen Plus podkreśla, że pomaga on szybko uśmierzyć ból po urazach mięśni i stawów oraz przy stanach zapalnych tkanek miękkich i chorobach zwyrodnieniowych stawów.
Akcja pod hasłem „Plus za szybkość, minus dla bólu" obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne) oraz prasę (magazyny kobiece).
Kreację kampanii – zaplanowanej do kwietnia – przygotowała agencja Webska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.
Marketing
Dołącz do dyskusji: Naproxen Plus: plus za szybkość, minus dla bólu (wideo)