SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Naproxen Plus: plus za szybkość, minus dla bólu (wideo)

W telewizji i prasie ruszyła kampania reklamowa preparatu Naproxen Plus. Akcję pod hasłem „Plus za szybkość, minus dla bólu" na zlecenie ICN Polfa Rzeszów przygotowały firmy Webska i Maxus.

Kampania preparatu Naproxen Plus podkreśla, że pomaga on szybko uśmierzyć ból po urazach mięśni i stawów oraz przy stanach zapalnych tkanek miękkich i chorobach zwyrodnieniowych stawów.

Akcja pod hasłem „Plus za szybkość, minus dla bólu" obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne) oraz prasę (magazyny kobiece).



 

Kreację kampanii – zaplanowanej do kwietnia – przygotowała agencja Webska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

Dołącz do dyskusji: Naproxen Plus: plus za szybkość, minus dla bólu (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kurka wodna!
Te wszystkie maści, żele i tabletki przeciwbólowe pomagają, jak umarlemu kadzidło. Gdyby miały działać tak, jak obiecuje reklama, to koncerny musiałyby ograniczać produkcję, a i nteres hula w najlepsze. Zaden z dostępnych dzisiaj leków p/bólowych nawet z "najwyższą dawką terapeutyczną" nie może równać się z dawnymi gardanem, pabialginą, antyneuralginą, które działały i nie trzeba było łykać 6-8 tabletek w ciągu doby. I komu to przeszkadzało?
odpowiedź
User
MartaM
Dotarła ostatnio wiadomość, że na wniosek jakiejś agencji rządowej, firma Danon musi zapłacić 21mln$ za podawanie nieprawdy w reklamie Activii. Czekam, kiedy coś takiego wydarzy się u nas, bo wychodzi tak, że my mamy te wszystkie produkty (z reklamowanymi lekami na czele) na najwyższym poziomie i bez żadnego mamienia klienta. A tymczasem są wszelkie podstawy, by sądzić, że u nas panuje wolna amerykanka i wciska się nam chłam.
odpowiedź