Największa kampania Samsunga
Samsung wprowadził na rynek polski swój flagowy model telefonuSamsung Soul. Kampania reklamowa opiera się o kampanie telewizyjnąi kinową uzupełnioną o kampanie prasową, outdoor i internet.
Kampania telewizyjna będzie jedną z największych dotychczasprzeprowadzonych w Polsce przez Samsung Mobile i obejmuje takiestacje, jak: TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TVN24, TVN Style orazDiscovery. Spoty zostały zrealizowane w dwóch wersjach: 15 sekund i30 sekund. Motywem przewodnim spotu jest dotykowy panelnawigacyjny, który pozwala użytkownikowi intuicyjnie korzystac zwielu funkcji telefonu. Reklama pojawi się także na wielkim ekranieLED Hator Media na budynku Cepeli w centrum Warszawy.
Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie kampania kinowa w sieciCinema City.
Layouty prasowe pojawią się w tygodniach społeczno-politycznych:Forum, Polityka, Newsweek, Przekrój, w prase lifestyle: Viva,Party, Pani, Twój Styl, Zwierciadło, Playboy, Top Gear, Logo,Smart, Men's Heath, Avanti czy tez prasie branżowej Forbes,Businessman, Brief, Media i Marketing Style, Twoja komórka czyMobile Internet.
Kampania outdoor obejmie nośniki 12x3 i 12x4 w całej Polsce jakteż kilka dużych formatów.
W Internecie kampania opiera się o portale informacyjnewykorzystujące różne formy reklamy: billboard, brandmark video,expand rectangle, halfpage, double billboard + skyscraper.
Adaptacją kampanii globalnej zajęła się ponownie agencjaGonnaBe. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom (MarcinŚmiechowicz). Kampania potrwa do połowy lipca.
Dołącz do dyskusji: Największa kampania Samsunga