SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najwięcej z reklam dla TVP

Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł w pierwszym półroczu o 16,4 proc.Przychody najszybciej rosły TVN, a najwolniej Polsatowi.

Z danych domu mediowego Starlink wynika, że w pierwszym półroczu2007 roku wartość rynku reklamy telewizyjnej wzrosła o 16,4 proc. wstosunku do ubiegłego roku. Reklamodawcy wydali w tym czasie napromocję 1,626 mld zł, podczas gdy rok wcześniej była to kwota1,397 mld zł - pisze Gazeta Prawna. Wszystkie dane są netto.

W pierwszym półroczu, pod względem wzrostu przychodów, znowugórą była grupa TVN. Zwiększyła ona przychody o 17 proc. do 522 mlnzł. Na drugim miejscu, z niewiele gorszym wynikiem, znalazła sięgrupa TVP. Publiczny nadawca zebrał z reklam o 14 proc. więcej niżprzed rokiem, a rzeczywiste wpływy wyniosły 584 mln zł. Najwolniejprzychody rosły grupie Polsat - zwiększyły się o 8 proc. do 409 mlnzł.

Przychody netto 26 stacji, które ocenił Starlink, wzrosły wpierwszym półroczu o 13 proc. do 110 mln zł. Dynamika jest jednakbardzo różna - niektórych stacji, jak na przykład TVN24, wynosikilkadziesiąt procent, innych - zaledwie kilka. Widzów zyskująstacje tematyczne.

Dołącz do dyskusji: Najwięcej z reklam dla TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl