SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najwięcej na reklamy out-of-home wydaje się w USA

USA to największy rynek reklamy out-of-home na świecie, ale w najbliższych latach najszybciej będzie rozwijał się region Azji i Pacyfiku - szacuje firma analityczna Global Industry Analysts.

W 2014 roku reklamodawcy wydali w USA na reklamę out-of-home 161,9 miliarda dolarów. Następna pod tym względem była Europa (126,3 mld USD), przed regionem Azji i Pacyfiku (109,7 mld USD), Japonią (55,2 mld USD), Ameryką Łacińską (25,5 mld USD), Kanadą (9,4 mld USD) oraz regionem Bliskiego Wschodu i Afryki (5,7 mld USD).

Do 2020 roku pozycję lidera mają utrzymać USA (207,2 mld USD), a drugie miejsce Europie (161,8 mld USD) ma odebrać region Azji i Pacyfiku (180,2 mld USD), który ma być jednocześnie najszybciej rozwijającym się rynkiem reklamy out-of-home na świecie, zyskującym co roku średnio 8,6 proc. na wartości.

 

Dołącz do dyskusji: Najwięcej na reklamy out-of-home wydaje się w USA

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xcz
Wojna 2015, Polacy dostają pierwsze wezwania do wojska. W 2016 roku takie wezwanie dostaną osoby, które nie chciały być zawodowymi żołnierzami, więcej możecie przeczytać tutaj: http://ulubione.blutu.pl/wojna-2015-rok/
odpowiedź