SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Konferencja prasowa, „Kropka nad i” i msza hitami TVP Info, TVN24 i Polsat News

Największą widownię w tym roku w TVP Info zgromadziła konferencja prasowa. W TVN24 hitem była „Kropka nad i”, a w Polsat News - transmisja mszy świętej - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z najnowszych danych Nielsen Audience Measurement - udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House - najchętniej oglądanym pojedynczym programem w TVP Info w okresie od 1 stycznia do 15 października 2020 roku była konferencja prasowa prezydenta Andrzeja Dudy z 6 maja, po debacie.

Średnia widownia relacji wyniosła 2,26 mln osób, co przełożyło się na 16,31 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 8,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,64 proc. w grupie 16-59.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce należało do nadanej tego samego dnia debaty prezydenckiej, w której wzięło udział 10 kandydatów ubiegających się prezydenturę. Relację na żywo z wystąpieniem w TVP Info śledziło 1,78 mln widzów (11,44 proc. udziału w 4+).

Oczko niżej znalazła się debata z 17 czerwca. Audycja miała 1,69 mln oglądających (12,28 proc. udziału).

Tuż za podium znalazł się „Teleexpress Extra” z 14 marca (1,69 mln widzów; 13,07 proc. udziału). „Teleexpress Extra” zdominował zestawienie najchętniej programów TVP Info. W top 15 do serwisu należało aż 9 pozycji.

Hitem „Kropka nad i”

Na antenie TVN24 w tym roku hitem była „Kropka nad i” z 28 czerwca. Wydanie specjalne audycji (nadanej tuż po ogłoszeniu wyników I tury wyborów prezydenckich) oglądało 1,70 mln widzów (13,06 proc. udziału w 4+). To historyczny rekord oglądalności magazynu Moniki Olejnik.

Drugie miejsce należało do „Czasu decyzji”. Relację na żywo ogłoszenia wyników I tury wyborów śledziło 1,62 mln widzów (12,28 proc. udziału).

Podium uzupełnia wydanie specjalne „Kropki nad i” z 12 lipca (audycja została nadana tuż po ogłoszeniu wyników II tury wyborów). Magazyn miał 1,61 mln oglądających (11,04 proc. udziału).

Hitem msza święta

W Polsat News w badanym okresie hitem była transmisja mszy świętej z 12 kwietnia. Relację oglądało 1,09 mln widzów (10,52 proc. udziału).

Msza w zestawieniu zajęła również miejsca 2-4, gdzie gromadziła odpowiednio 884 tys. widzów (5 kwietnia), 845 tys. (29 marca) i 838 tys. (19 kwietnia). Ogółem w top 15 do transmisji wszy świętych należało 7 pozycji.

Średni dobowy udział TVN24 we wrześniu br. wyniósł 4,97 proc. wśród wszystkich widzów i 2,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Stacja TVP Info w tym czasie miała 4,10 proc. udziału w 4+ i 1,81 proc. w 16-49. Z kolei udziału Polsat News wyniosły odpowiednio 1,94 proc. i 1,57 proc.

Dołącz do dyskusji: Konferencja prasowa, „Kropka nad i” i msza hitami TVP Info, TVN24 i Polsat News

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nicko
Zestawienie hitów mówi wszystko o poszczególnych antenach.
0 0
odpowiedź
User
taka_prawda
jeśli w tv informacyjnej hitem jest msza św., to znaczy że robicie ją źle...
0 0
odpowiedź
User
Marcin
A jakby pokazywali marsze lgbt i ich analne miłości to byłoby dobrze robione? Hahaha
0 0
odpowiedź