Wakacyjne odcinki „Na Wspólnej” oglądało 1,84 mln widzów. TVN liderem
Serial „Na Wspólnej” w wakacje br. gromadził średnio 1,84 mln widzów, o 40 tys. oglądających więcej niż przed rokiem. TVN w paśmie emisji produkcji był liderem rynku telewizyjnego.
Średnia widownia „Na Wspólnej” w okresie od 4 czerwca do 30 sierpnia 2018 roku wyniosła 1,84 mln osób. Przełożyło się na 14,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 16,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualenemedia.pl przez jeden z domów mediowych.
Analizując wyniki oglądalności miesiąc po miesiącu najlepszą oglądalność serial notował w sierpniu, kiedy oglądało go średnio 1,89 mln osób, co dało TVN odpowiednio 15,39 proc. i 17,28 proc. udziału.
Dla porównania, latem 2017 roku telenowelę TVN średnio oglądało 1,80 mln widzów, przy udziałach na poziomie odpowiednio 14,40 proc. i 15,57 proc. Oznacza to, że produkcja zyskała 40 tys. oglądających.
Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 19 lipca br. Przed telewizorami zgromadził on 2,11 mln oglądających.
TVN w paśmie emisji „Na Wspólnej”, czyli od poniedziałku do czwartku w godz. 20.15-20.49 miał 13,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Dało to tej stacji pierwsze miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
Wiceliderem w tym paśmie była TVP1, która miała wtedy 12,78 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat (7,83 proc. udziału), a czwarta była TVP2 (6,86 proc. udziału).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 oraz 16-49 kobiety TVN miał jeszcze większą przewagę nad swoimi głównymi konkurentami.
Premierowe odcinki „Na Wspólnej” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.15 (serial nie ma przerwy wakacyjnej).
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Dołącz do dyskusji: Wakacyjne odcinki „Na Wspólnej” oglądało 1,84 mln widzów. TVN liderem
Ty na czele.