Na rynku debiutuje nowa agencja marketingu farmaceutycznego
Na polskim rynku debiutuje EVIRA – nowa agencja specjalizująca się w marketingu farmaceutycznym. Zajmuje się m.in. planowaniem i zakupem mediów oraz wsparciem produkcji digital i wideo.
EVIRA oferuje szeroki wachlarz usług marketingowych dla branży farmaceutycznej. Działania kieruje zarówno do profesjonalistów jak i pacjentów – m.in. tworzenie strategii, Big Idei i platform komunikacji, aktywacje lekarzy wybranych specjalizacji, farmaceutów czy położnych, akcje edukacyjne (eLearningi), eDetailingi, gry edukacyjne, kreację spotów i produkcję wideo, kampanie prowadzone na specjalistycznych, zamkniętych serwisach dedykowanych poszczególnym grupom specjalistów, obsługę kanałów social media, aktywacje i kampanie w mediach digitalowych, radiu i TV, a także kampanie z udziałem KOL.
Wspiera klientów także w obszarze produkcji digitalowej od prostych bieżących projektów po duże produkcje programistyczne – np. platformy kontentowe streemujące materiały wideo.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Świadczy też usługi w zakresie planowania i realizacji dużych kampanii mediowych ze szczególnym naciskiem na wykorzystanie kanałów digitalowych i uwzględnieniem ograniczeń komunikacyjnych jakie dotyczą branży.
Członkowie zespołu EVIRA posiadają ponad 14 lat doświadczenia w obsłudze marketingowej branży farmaceutycznej. W tym czasie zrealizowali dziesiątki aktywacji skierowanych do lekarzy i farmaceutów, takich jak konkursy, eDetailingi oraz eLearningi, co czyni agencję partnerem gwarantującym jakość i skuteczność rozwiązań marketingowych dla sektora farmaceutycznego.
Dołącz do dyskusji: Na rynku debiutuje nowa agencja marketingu farmaceutycznego