„Na językach” zniknie z anteny? TVN zaprzecza
Program „Na językach” zniknie po sezonie wiosennym z anteny kanału TVN - napisał jeden z kolorowych tytułów. Jednak stacja zaprzecza, by planowała zaprzestać emisji magazynu Agnieszki Szulim.
Informację o planach zdjęcia z anteny „Na językach” podało „Twoje Imperium”. Tygodnik napisał, że to efekt rezygnacji prowadzącej program Agnieszki Szulim, która miała mieć dość atmosfery wokół magazynu. Z tekstu wynika, że program ma być nadawany w TVN tylko do końca sezonu wiosennego.
Jednak telewizja TVN zaprzecza tym doniesieniom. - Informacja o tym, iż program „Na językach” znika z anteny TVN jest nieprawdziwa - mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Górska, szefowa działu PR w TVN. Wiadomo, że stacja o dokładnym kształcie jesiennej ramówki decydować będzie dopiero późną wiosną.
Na razie w niedziele o 22.00 TVN nadaje trzeci sezon programu. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, po pierwszych czterech odcinkach jego widownia wyniosła 1,16 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 10,01 proc. w grupie 4+ i 11,94 proc. w grupie 16-49. To o ok. 200 tys. widzów mniej niż rok wcześniej (więcej na ten temat). - Jesteśmy zadowoleni z wyników oglądalności „Na językach” - zapewnia jednak Joanna Górska.
„Na językach” to podsumowanie tygodnia w show-biznesie, w programie znaleźć można relacje reporterskie z imprez, materiały dotyczące kulis show-biznesu oraz dyskusje w studiu. Cotygodniowy magazyn realizowany jest we współpracy z dziennikiem „Fakt”. Anna Marucha, corporate communications manager w Ringier Axel Springer Polska, wydawcy „Faktu” zapewnia, że wydawnictwo jest zadowolone ze współpracy z TVN przy tym programie i nie planuje jej zakończenia z końcem sezonu.
Dołącz do dyskusji: „Na językach” zniknie z anteny? TVN zaprzecza