MullenLowe MediaHub z kolejnych zleceniem od WSP Społem
Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał kolejny przetarg WSP Społem. Do grona marek tej firmy obsługiwanych przez agencję dołączyły teraz musztardy oraz keczupy.

Po dwóch kolejnych wygranych przetargach WSP Społem, MullenLowe MediaHub wygrywa po raz trzeci i poszerza portfolio obsługiwanych marek - do Majonezu Kieleckiego dołącza Musztarda Kielecka oraz Ketchup Kielecki.
MullenLowe MediaHub jest odpowiedzialny za przygotowanie planu komunikacji w digitalu (video/VOD) i prasie oraz zakup powierzchni reklamowej.
Kampania digitalowa rozpoczęła się 14 czerwca i potrwa do 18 lipca, działania w prasie ruszyły z początkiem miesiąca.
Zespołem dedykowanym do realizacji projektu kieruje Piotr Michalak, head of digital client service MediaHub.
Firmy nie podają o szczegółach przetargu. Nie informują też, na jak długo zawarły umowę.
Dołącz do dyskusji: MullenLowe MediaHub z kolejnych zleceniem od WSP Społem