SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MRM dla Wedla

Zakończono przetarg na obsługę marki Cadbury Wedel w internecie. Wygrała go agencja interaktywna MRM, która dotychczas współpracowała z Wedlem przy stworzeniu strony konkursu fotograficznego.

Konkurs "Pokaż nam swoją nadzianą twarz!" znajduje się pod adresem Nadziani.pl i promuje czekolady z owocowym nadzieniem. Agencja będzie miała za zadanie stworzyć nową witrynę marki. Nie wiadomo jakie inne agencje stanęły do przetargu.

Agencja interaktywna MRM w lutym otrzymała nagrodę IMPACTOR jako "Najbardziej Podziwiana Agencja Interaktywna Roku 2007".

Dołącz do dyskusji: MRM dla Wedla

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl