„Może powodować imprezy” - łoś w kampanii ciastek Hit (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa ciastek Hit (produkowanych przez Bahlsen Polska) pod hasłem „Może powodować imprezy”. Nowym brand hero marki, eksponowanym głównie w social media, jest imprezowy łoś.

W reklamach Hit prezentowany jest nowy produkt tej marki - ciastka Choco Sticks. Podobny spot - pokazujący imprezę z udziałem młodych i starszych osób - był już emitowany trzy i dwa lata temu.
Kampania - zaplanowana na trzy miesiące - obejmuje telewizję, internet (m.in. serwisy społecznościowe) oraz punkty sprzedaży.
Już przed miesiącem do komunikacji ciastek Hit wprowadzono nowego brand hero - łosia Imprezowe Ciacho, znanego z jednej z poprzednich reklam marki. Będzie on wykorzystywany przede wszystkim w social media
Za koncepcję Imprezowego Ciacha i aktywności w internecie odpowiada agencja The Digitals.
Dołącz do dyskusji: „Może powodować imprezy” - łoś w kampanii ciastek Hit (wideo)