„Motor” liderem sprzedaży wśród pism motoryzacyjnych, „Auto-Moto” zyskało najwięcej
W styczniu br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera umocnił się magazyn „Auto-Moto”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu.
Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w styczniu 2017 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2016 roku zmniejszyła się o 2,98 proc. i wyniosła 99 648 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 9,35 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 61 090 egz.
Wśród miesięczników na pierwszym miejscu umocnił się magazyn „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w styczniu br. wyniósł 52 318 egz. Zwiększył się o 19,18 proc. - najbardziej w zestawieniu.
Wiceliderem był „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą w analizowanym okresie na poziomie 37 193 egz., po wzroście o 5,93 proc.
Podium uzupełnia „Świat Motocykli” (Agora). Miesięcznik ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 12,23 proc. do 11 059 egz.
W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zmniejszyła się o 9,22 proc., a wynik „Auto Świata” obniżył się o 14,10 proc.
Wśród miesięczników największym wzrostem też pochwalić się mógł magazyn „Auto-Moto” - było to 26,09 proc. Największy spadek w tym ujęciu, wynoszący 12,45 proc., również zanotował „Auto Świat Poradnik”.
Wraz z końcem 2016 roku wydawnictwo Motor-Presse Polska postanowiło wycofać z ZKDP miesięcznik „Auto Motor i Sport”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Motor” liderem sprzedaży wśród pism motoryzacyjnych, „Auto-Moto” zyskało najwięcej