Monika Więch: z Wavemaker do Starcomu
Monika Więch rozpoczęła pracę w domu mediowym Starcom (Publicis Media) na stanowisku communications & business directora w zespole obsługującym Grupę Żywiec. Przeszła z agencji Wavemaker.
Więch dołączyła do zespołu pracującego dla Grupy Żywiec, w którym będzie odpowiadać za jakość strategii i realizacji kampanii w mediach tradycyjnych i cyfrowych dla wszystkich marek z portfolio grupyc oraz integrację specjalistycznych narzędzi technologicznych, analiz, badań i usług realizowanych przez Starcom.
Monika Więch w branży marketingowej pracuje od 2002 roku. Przez ostatni rok była integrated communication directorem w agencji Wavemaker. W latach 2008-2017 pracowała w domu mediowym MediaCom, pełniąc kolejno funkcje: senior media plannera/buyera, account managera, group account directora, a ostatnio business directora.
Odpowiadała za planowanie strategiczne, tworzenie i wdrażanie projektów zintegrowanej komunikacji w mediach tradycyjnych, cyfrowych i społecznościowych, optymalizację ROI, implementację innowacyjnych narzędzi cyfrowych oraz działań SEM i strategii mobile dla klientów takich jak: Volkswagen Group, Play, Sony, Universal Channel, Cinema City, czy Bank Pekao SA. Ostatnio odpowiadała za planowanie i wdrażanie komunikacji strategicznej dla marki Huawei na 27 rynkach krajów Europy Środkowej i Wschodniej.
Jest absolwentką Uniwersytetu SWPS.
Dołącz do dyskusji: Monika Więch: z Wavemaker do Starcomu