Monika Banyś rzeczniczką prasową VeloBanku, Katarzyna Koper szefową biura PR
Od sierpnia funkcję rzeczniczki prasowej VeloBanku (wcześniej Getin Banku) pełni Monika Banyś. Biurem public relations zarządza Katarzyna Koper. W jej zespole Urszula Maciejewska buduje świadomość marki oraz opracowuje i wdraża strategię komunikacji dla projektów CSR. Ignacy Słoński koordynuje tematy związane z udziałem w konferencjach, pozycjonowaniem ekspertów i komunikacją projektów sponsorskich, natomiast Justyna Bogucka-Kwella odpowiada za PR produktów bankowych.
Rolę rzecznika VeloBanku, od sierpnia br. przejęła Monika Banyś. Zastąpiła na tym stanowisku Artura Neweckiego. W swojej karierze Banyś miała okazję pracować dla wielu klientów z sektora finansów, nieruchomości oraz rynku pracy, w tym dla Santander Bank Polska, CBRE czy Personnel Service. Nowa rzeczniczka jest związana z Zoom bsc, agencją, która aktualnie wspiera VeloBank w komunikacji i działaniach PR.
Katarzyna Koper na czele biura PR VeloBanku
Katarzyna Koper objęła stanowisko dyrektorki nowo utworzonego biura public relations. Przez ostatnie pięć lat była dyrektorką Biura Relacji Zewnętrznych w PKP Energetyka S.A., wówczas spółce z portfolio CVC Capital Partners. Wcześniej zarządzała agencją Publicis Consultants Polska, pracowała jako Account Director w MSL Group i Account Manager w Leo Burnett, zapewniając wsparcie strategiczne i wizerunkowe dla różnorodnych firm, m.in. z branży finansowej czy technologicznej.
Biuro public relations VeloBanku tworzą także: Urszula Maciejewska, Justyna Bogucka-Kwella i Ignacy Słoński.
Maciejewska to managerka z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w komunikacji w sektorze finansowym, m.in. w Banku BPH oraz Fiserv Polska. Justyna Bogucka-Kwella to ekspertka w komunikacji oraz marketingu, pracująca wcześniej dla różnych marek konsumenckich. Ignacy Słoński przed dołączeniem do VeloBanku pracował m.in. w Generali oraz Santander Bank Polska.
– Wiemy, że jasna i spójna komunikacja jest kluczowa, zwłaszcza, że jesteśmy bankiem szukającym inwestora, tworzącym wartość dla przyszłego właściciela. Dlatego wzmacniamy nasz zespół i powierzamy PR w ręce specjalistów, którzy będą kontynuowali budowanie silnej marki w oczach klientów, otoczenia oraz potencjalnych inwestorów – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji i marketingu w VeloBank.
Dołącz do dyskusji: Monika Banyś rzeczniczką prasową VeloBanku, Katarzyna Koper szefową biura PR