„Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich
W maju br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”, które wyprzedziło „Cztery Kąty”. Najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze” - na przeciwnym biegunie „Dobre Wnętrze”.
Sprzedaż ogółem magazynu „Moje Mieszkanie” (Murator) w maju 2014 roku wyniosła 56 748 egz., po wzroście w skali roku o 7,40 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W maju 2013 roku pismo to zajmowało miejsce drugie.
Z kolei na drugą pozycję spadły „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu zmalała o 14,49 proc. do poziomu 54 965 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął, również wydawany przez Muratora, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 47 664 egz., po spadku o 2,06 proc.
Największym wzrostem sprzedaży w zestawieniu - o 29,96 proc. do 8 358 egz. - pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora), który jesienią ub.r. został odświeżony. W zestawieniu uplasował się on na miejscu szóstym – ostatnim.
Natomiast najwięcej straciło „Dobre Wnętrze” (Murator), które zajęło piątą lokatę. Jego wynik zmniejszył się bowiem o 21,66 proc. do 11 665 egz.
ZKDP | maj | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 105 023 | 59 748 | 56 748 | 92 400 | 52 842 | 52 839 |
Cztery Kąty | 100 000 | 55 365 | 54 965 | 111 000 | 64 466 | 64 280 |
M jak Mieszkanie | 92 000 | 47 859 | 47 664 | 94 000 | 48 723 | 48 667 |
Weranda | 43 000 | 24 471 | 24 471 | 43 400 | 27 049 | 27 049 |
Dobre Wnętrze | 36 900 | 13 678 | 11 665 | 37 000 | 16 757 | 14 891 |
Dom & Wnętrze | 28 500 | 11 863 | 8 358 | 28 000 | 14 131 | 6 431 |
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 40,26 proc.) pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”. Z kolei największy spadek również i tutaj odnotował magazyn „Dobre Wnętrze” - było to 29,90 proc.
ZKDP | 2014 | |||||
Wirtualnemedia.pl | maj | kwiecień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 105 023 | 59 748 | 56 748 | 102 034 | 69 376 | 69 376 |
Cztery Kąty | 100 000 | 55 365 | 54 965 | 111 200 | 60 632 | 60 230 |
M jak Mieszkanie | 92 000 | 47 859 | 47 664 | 92 000 | 34 067 | 33 982 |
Weranda | 43 000 | 24 471 | 24 471 | 43 000 | 25 609 | 25 609 |
Dobre Wnętrze | 36 900 | 13 678 | 11 665 | 36 700 | 18 934 | 16 641 |
Dom & Wnętrze | 28 500 | 11 863 | 8 358 | 28 000 | 9 246 | 8 741 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich