Mojca Tirš: z Cheil Poland do Abstra
Mojca Tirš, poprzednio związana z agencjami reklamowymi Cheil Poland i BBDO, objęła stanowisko creative directora w firmie Abstra.
Tirš będzie odpowiedzialna w Abstra za rozwój zespołu kreatywnego i zarządzanie nim.
Mojca Tirš ma 12-letnie doświadczenie pracy w branży kreatywnej. Karierę rozpoczęła w 2007 roku w agencji reklamowej BBDO, gdzie przez 7 lat swojej pracy doszła do stanowiska senior creative. W tym czasie pracowała dla Mercedes-Benz, sieci Vectra, jak również brandów należących do takich grup kapitałowych, jak Mars i P&G.
W latach 2014-2019 jako creative director sprawowała nadzór nad działem kreacji w agencji Cheil Poland. Kluczowym klientem jej zespołu był Samsung. Inni klienci dla których pracował zespół Mojcy to WOŚP, Benzina i Hankook.
W trakcie swojej kariery zawodowej Mojca tworzyła kampanie zintegrowane w obszarach ATL, BTL, digital i social media. Realizowane przez nią kampanie były wyróżniane w konkursach reklamowych w Polsce i zagranicą, takich jak Effie Awards, KTR, Golden Drum i Golden Arrow.
Dołącz do dyskusji: Mojca Tirš: z Cheil Poland do Abstra