Mitsubishi ma nową strategię i hasło przewodnie „Drive your Ambition”
Marka samochodowa Mitsubishi ogłosiła nową strategię komunikacji i hasło przewodnie - „Drive your Ambition”. Prezentacja odbyła się podczas tegorocznej wystawy Tokyo Motor Show Mitsubishi Motors Corporation.

Po raz pierwszy od dwudziestu lat Mitsubishi podjęło się kompleksowego odnowienia marki. Obejmuje ona nową strategię pod hasłem „Ambition to Explore”. Zawiera cztery elementy – genealogię marki, postawę wobec technologii i wzornictwa, globalny wymiar działania oraz relacje z klientami. Mitsubishi Motors obchodzi w tym roku setną rocznicę powstania pierwszego modelu tej marki, który jednocześnie był pierwszym japońskim samochodem zaprojektowanym z myślą o produkcji seryjnej.
Marka ogłosiła nowe hasło przewodnie, "Drive Your Ambition", które opisuje postawę, charakteryzującą Mitsubishi od czasu pierwszego wyprodukowanego samochodu. Hasło zostało ogłoszone równocześnie na wszystkich rynkach globalnych, w ramach głównego przeglądu działań marketingowych marki i obecności. W najbliższych miesiącach trafi do wszystkich kanałów komunikacji medialnej na świecie.
Razem z nową strategią, Mitsubishi zaprezentowało w czasie targów w Tokio nowe modele - Eclipse Cross, Xpander oraz e-Evolution Concept.
Dołącz do dyskusji: Mitsubishi ma nową strategię i hasło przewodnie „Drive your Ambition”