„Smakuj życie” - youtuberka Agnieszka Grzelak promuje Mirindę (wideo)
Zaczęła się akcja promująca napój Mirinda (produkowany przez PepsiCo) z udziałem youtuberki Agnieszki Grzelak. Za realizację działań, prowadzony pod hasłem „Smakuj życie z Agą Grzelak”, odpowiada agencja Deloitte Digital.
W ramach akcji przygotowanych zostanie dwunastu filmów, w których Agnieszka Grzelak pokazuje przygody ze swoich podróży z Mirindą. Dwa pierwsze materiały relacjonują wyprawy do Kalifornii oraz na Kretę. Wszystkie klipy będą udostępniane na kanale youtube’owym Grzelak.
Latem ub.r. Agnieszka Grzelak razem z CyberMarianem brała udział w kampanii Mirindy pod hasłem „Smaksplozja”.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: „Smakuj życie” - youtuberka Agnieszka Grzelak promuje Mirindę (wideo)