Mini Almette promowane hasłem "Naturalnie, kiedy chcesz!"
Pod hasłem "Naturalnie, kiedy chcesz!" ruszyła kampania serków twarogowych Mini Almette w mniejszym, kompaktowym formacie. Przygotowały ją GPD Advertising, Grasp Group, Value Media i Quality PR.
Opakowanie Mini Almette łatwo dzieli się na 4 porcje do zjedzenia "na raz". Produkt sprzedawany jest w trzech smakach - śmietankowym, z ziołami i jogurtowym.
Serki reklamowane są kampanią telewizyjną, którą wspierają działania digitalowe. Promocja obejmie także działania z influencerami, kampanię prasową w mediach handlowych oraz działania PR.
Almette produkowane jest z naturalnych składników, nie zawiera barwników, zagęstników oraz konserwantów i GMO, co zostaje podkreślone w komunikacji reklamowej.
Za produkcję spotu odpowiada GPD Advertising, która wspólnie z agencją Grasp Group przygotowuje także kampanię digitalową. Zakupem mediów zajmuje się Value Media. Działania public relations koordynuje Quality Public Relations.
Dołącz do dyskusji: Mini Almette promowane hasłem "Naturalnie, kiedy chcesz!"