Mike Tyson znów reklamuje Black Energy Drink
Agencja mediowa MullenLowe MediaHub przygotowała kampanię internetową napoju energetycznego Black Energy Drink, produkowanego przez FoodCare.
MullenLowe MediaHub realizuje wspólnie z FoodCare kampanię digitalową, tym razem dla marki Black. Od grudnia 2020 roku agencja jest partnerem marketeraz w zakresie działań mediowych online.
MullenLowe MediaHub odpowiada za dobór, planowanie i zakup przestrzeni w internecie. Dom mediowy został wybrany w konkursie ofert, w ciągu kilku miesięcy realizował już kampanie digitalowe dla marek Gellwe oraz Frugo. Obecna kampania pt. „Kosmiczna loteria Black” potrwa do 31 października br.
Firmy planują już kolejne działania internetowe i kolejne kampanie reklamowe, czego efekty poznamy w najbliższych miesiącach.
W reklamie promującej kosmiczną loterię Blacka występuje Mike Tyson.
Dołącz do dyskusji: Mike Tyson znów reklamuje Black Energy Drink