Microsoft Advertising w 29 nowych krajach. Na liście także Polska
Microsoft rozszerzył swój partnerski program reklamowy Microsoft Advertising na 29 nowych rynków. Wśród nich jest także Polska. To oznacza, że nasi reklamodawcy będą mogli zamieszczać przekaz w polskim języku na platformach obsługiwanych przez Microsoft i w rozmaitych formatach.
Microsoft jest wciąż na wznoszącej fali. W czwartym kwartale 2021 r. koncern zanotował wzrost przychodów do kwoty 51,7 mld dol., zaś zysk netto spółki zwiększył się o 21 proc. Najlepsze wyniki osiągnęły usługi w chmurze, których przychody poszły w górę w sumie o 46 proc.
Microsoft Advertising w Polsce
Jednym ze źródeł przychodów Microsoftu jest działalność w segmencie reklamy cyfrowej, która koncentruje się na różnych platformach prowadzonych przez firmę, w dużej mierze w wyszukiwarce Bing, będącej konkurencją dla Google.
Teraz Microsoft poinformował, że uruchomił Microsoft Advertising, swój reklamowy program partnerski, w 29 nowych krajach w Europie i Afryce. Według koncernu te 29 rynków zapewnia reklamodawcom dostęp do nowej grupy odbiorców o rozmiarach 41 mln i umożliwia im dotarcie do konsumentów w 19 nowych językach.
Czytaj także: Microsoft kupuje Activision Blizzard za ponad 68 mld dolarów
Wśród nowych krajów, w których dostępny jest Microsoft Advertising znalazła się m.in. Polska. Oprócz nas na liście są także:
- Albania
- Andora
- Bośnia
- Bułgaria
- Chorwacja
- Cypr
- Republika Czeska
- Estonia
- Grecja
- Węgry
- Islandia
- Łotwa
- Lichtenstein
- Litwa
- Luksemburg
- Malta
- Monako
- Czarnogóra
- Macedonia Północna
- Portugalia
- Rumunia
- San Marino
- Serbia
- Słowacja
- Słowenia
- Republika Południowej Afryki
- Turcja
- Watykan
MS zapowiada, że dzięki obecnej premierze będzie również wspierać następujące języki: albański, bośniacki, bułgarski, chorwacki, czeski, estoński, grecki, węgierski, islandzki, łotewski, litewski, macedoński, maltański, polski, rumuński, serbski, słowacki, słoweński i turecki.
Czytaj także: Pan Spinacz tańcząc na TikToku promuje Microsoft Teams
Różne formaty
Obecnie na każdym nowym rynku obsługiwane są następujące formaty reklam i produkty marketingowe:
- Reklamy tekstowe Responsive Search Ads
- Dynamiczne reklamy wyszukiwania
- Kampanie zakupowe
- Kierowanie odbiorców (wiek, dane demograficzne, lokalizacja, urządzenie)
- Remarketing, dynamiczny remarketing
- Automatyczne licytowanie (maksymalne kliknięcia, maksymalne konwersje, docelowy koszt na akwizycję (CPA) i docelowy zwrot z wydatków na reklamę (ROAS)),
- Universal Event Tracking ( UET) i śledzenie konwersji
Zgodnie z zapowiedzią jest to pierwsza fala globalnego programu ekspansji dla Microsoft Advertising, będzie on obejmował nowe rynki, które zostaną dołączone w 2022 r. w Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Azji.
Dołącz do dyskusji: Microsoft Advertising w 29 nowych krajach. Na liście także Polska