Michał Wiśniewski reklamuje sieć Avans
Przez rok Michał Wiśniewski będzie twarzą sieci sklepów ze sprzętem RTV/AGD Avans. Wiśniewski 'pokonał' Dodę i zespół Kombi.
Sieć Avans zdecydowała się na wybór Wiśniewskiego, ponieważ był on jednym z trzech wykonawców muzycznych, których najczęściej wymieniali respondenci z grupy docelowej Avansu w badaniu fokusowym.
- Twarz Michała Wiśniewskiego wybraliśmy na podstawie przetargu na organizację trasy koncertowej Avans Tour 2007 - koncertów w mniejszych i średnich miastach. Poprzez badanie fokusowe przeprowadzone na próbie osób z naszej grupy docelowej (wsie i miasta do 200 tyś mieszkańców) - wybraliśmy trzy najbardziej rekomendowane Zespoły: Kombi, Ich Troje i Doda. Wysłaliśmy zapytania przetargowe do managerów tych trzech gwiazd i umówiliśmy się na spotkania przetargowe. Problem był tylko z Dodą, ponieważ w tym czasie nie posiadała zespołu - takie dane otrzymaliśmy od jej managera. Przeprowadziliśmy po kilka spotkań z zespołami i ich managerami. Następnie zasięgnęliśmy wiele porad i wysłuchaliśmy opinii ekspertów rynku muzycznego i świata marketingu. Wygrał Michał Wiśniewski – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Izabela Voisset, dyrektor marketingu Avans.
Najważniejszymi działaniami w ramach akcji promocyjnej będzie koncerty z serii Avans Tour z udziałem Michała Wiśniewskiego. Odbędą się one w 30 mniejszych i średnich miastach Polski.
- Bardzo zależy nam na dotarciu do naszego klienta w sposób bezpośredni, organizując koncert, który będzie nie tylko wydarzeniem muzycznym, ale także pewnego rodzaju show - z których słynie zespół Ich Troje – podkreśla Voisset.
W ramach współpracy z Avansem Michał Wiśniewski przefarbuje swoje włosy na kolor pomarańczowy, który jest korporacyjnym kolorem sieci. Ma także podkreślać wizerunek Avansu w swoich wypowiedziach medialnych. Sieć będzie bardzo aktywnie promowana podczas całej trasy koncertowej. Na każdym koncercie piosenkarz zagra scenkę promującą Avans, a co najmniej jedną z piosenek wykona ubrany w strój z logiem sieci.
Działania promocyjne obejmą także telewizję i radio, gdzie będę emitowane spoty z udziałem Wiśniewskiego. Jeden z takich spotów zostanie umieszczony także na płycie DVD z pobytu piosenkarza w USA. Relacje z tej wyprawy obecne są już w weekendowym programie „Dzień dobry TVN”, którego sponsorem został Avans. Dodatkowo logo Avansu jako partnera amerykańskiej trasy Wiśniewskiego pojawia się w artykułach, które na ten temat drukuje Super Express.
Umowa sieci Avans z Wiśniewskim ma obowiązywać do 20 lutego 2008 roku.
Kampania Avansu będzie już drugą z udziałem Michała Wiśniewskiego. W 2005 i 2006 roku piosenkarz z przefarbowanymi na zielono włosami brał udział w działaniach promocyjnych operatora komórkowego Sami Swoi. Kampania nie odniosła jednak sukcesu i Polkomtel, właściciel marki, wycofał się ze współpracy z muzykiem.
Dołącz do dyskusji: Michał Wiśniewski reklamuje sieć Avans